söndag 20 november 2011

Vid 6 anlände vi till Solle, packa upp väskan, gå cooprunda, starta datan, kolla facebook, hä på musik, få i sig nå å äta! Efter detta har jag suttit i säkert 2 timmar och klippt och klistrat med KORT i mitt fotoalbum riktigt roligt. Låg lite efter, hade inte hätt in nå bilder sedan studenten! Å fast blev jag, det ända som stoppade mig var att jag har nu gjort slut på lim.... Och har bara en sida kvar i albumet...
Så imorgon ska jag om jag orkar gå ner å köpa lim å ett nytt album, har ju faktiskt hel Vila så måste verkligen fundera på om det är värt de, är ju ganska långt ;)

Kan ju berätta att natten som var va lite speciellt! Vi bodde på scandic hotell i Östersund nu i helgen för att vi var där och tävlade. Jag bodde i ett dubbelrum med min rumskompis Sara Hägesten!
Under löärdagkvällen ringde det i telefonen på rummet...
Vi svara hörde nån men inte vem...
Tänkte att de va typ några från oss ( skidskyttarna från Sollefteå)
tänkte inge mer på det gick och la oss i hyfsad tid och kl 24:00 typ ringde det i telefonen 3-4 gånger....
Både jag och Sara vaknade, slutade med att Sara gick upp och drog ur kontakten ur väggen.
Åter till Sömn.
Kl 20 i 4 på morgonen vaknar vi igen av att någon står och bankar på dörren och rycker i handtaget och testar sitt kort i våran dörr...
Efter det var vi lagomt rädda tog ett tag innan jag somna kan jag lova...
Och sovmorgon som vi hade fick vi ju nästan inte för då ringde Agnes och undrade hur man hittade till Skidstadion i Östersund som pricken över i:et ungefär ;)
Aa det var iaf min natt, lite utöver det vanliga om jag får säga det själv!

På tal om det så borde jag gå och lägga mig. Fast är ju inte trött Nattmänniska som man är! Men ska ju ta mig upp imorgon sååå kanske jag ska börja att tänka på refrängen iaf!
Det var allt för denna gången, godnatt gottfolk!! /ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar