onsdag 16 november 2011

Kom änglar, Lars Winnerbäck

Ligger haft död i sängen med datorn i knät och lyssnar på min Nya spellista på spotify " Det BÄSTA med Lars Winnerbäck" har som glömt bort han... Så nu ligger jag ju här och kan inte sluta lyssna!!
Men jag ser det såhär så småningom kommer jag somna och jag har ju sovmorgon imorgon så då kan jag ligga här ett tag till kanske :P
Har ju bara legat här sedan kvart i 10.
Till helgen blir det första tävlingen för säsongen, ska bli kul! :) Lite väl trötta ben, men så ska det vara under en hårdvecka!! Det är inte nu jag ska va som bäst ändå, även fast det är svårt att tänka så i mitt huvud!! Är det tävling så är det (:
Nä nu ska jag avsluta detta roliga inlägg och förmedla att jag just nu lyssnar på Stackars med Lars Winnerbäck!!
Godnatt gott folk, puss och kram <3 // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar