torsdag 10 november 2011

Uppe med tuppen

Hejsan hoppsan!
Här ligger jag och kan inte sova. Ganska så trÅkigt om jag ska bara ärlig! Vaknade typ vid 6 och va klarvaken och kan nu inte somna om, fast egentligen är jag trött och skulle behöva sova men de går ju inte. :(
Så då får man ligga och filosofera lite. Tänkte bland annat på hur många människor det finns i världen och på hur en bio fungerar. Man ska inte börja tänka för mycket för då blir det bara konstigt :p

Nästa grej att göra är att pallra sig ner mot Nipvallen. Och denna gång ska vi inte bara kolla på hockey, utan idag ska vi utföra hockey ;) lite halvjobbigt att det inte är riktigt lika lätt som det ser ut, men ska nog försöka mig på nån tackling allt! ;)

Sedan har jag inget mer planerat idag. Ingen skola, inget att göra. :( ganska drygt att bara gå frÅn lunchen och vänta tills det ska bli middag, men det är kanske meningen med livet?

Nu ska jag fortsätta kolla vidare lite på phonen. Simma lugnt my friends! Puss /VBrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar