söndag 27 november 2011

Helg hem hemma i STAVRE

I går kväll var jag mamma O pappa på kyrkogården och tände ljus på morfar och farfars grav <3

 Jag har fixat en dörr krans ;) 

Idag har jag och mamma fixat och trixat med denna stol!

Och IDAG! har bror dammat fram skotern, om ni missat de så har det SNÖat ;)
wiiiiiiiiihhhhhhhooooooooooo

I helgen har jag även hunnit med att kolla på Oscar`s hockey match. Där Strömsund reducerade till 3-3 när det var ca 6 sekunder kvar på matchen.
Sedan har jag varit och kollat synen och nästa helg blir det återbesök för att kanske införskaffa linser :) Om det känns bättre kanske det  även blir glasögon till Jul eller nå! Har ju haft det som liten, men som sagt får se hur det blir med det där ;)
Igår avslutade vi även dagen på bowlinghallen mellan 21:00- 22:00!! Om jag säger såhär så var jag mäst nyckter eftersomn jag bara drack ett glas julmust till middagen! Men var ju också yngst så lite handikapp ska man väl ha.
Till slut stod man ju där som segrare med 240p, jajamän de va det ingen som trodde innan hehe.
Vi var iaf Jag, oscar mamma, pappa, frida, henke, henkes bror och hans kusin!
Efter detta for jag även å hämtade bror Linus å några arbetskompisar, blev en glass på max och lite lätt förtjänta pengar. Kanske ska va svart TAXI lite oftare ;)

Nä nu ska jag duscha och sedan blir det middag och buss till solle!
Väl där ska jag, Carro och Settis på julmarknad är ju första advent idag om ni missat de.
Ha det bäst// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar