lördag 5 november 2011

Hollywood hills

Idag är det lördag!
Som alla andra dagar denna vecka har jag klivit upp alldeles för tidigt, idag var det intervaller som väntade på mig när jag kröp ur sängen. Men allt går bara man vill! :)
Efter det blev det en utsökt delux frukost från bror allt från fruktsallad till plättar till gröt, ni fattar vinken!
En sväng på Birsta innan man intog fikabordet hos syster Frida å Henke! Syrran fyllde 22 år igår därav tårta å grejer, de kan man ju inte tacka NEJ till :P
- Sedan va det ju de där med presenten!
Jag frågade typ i måndags vad min syrra ville ha!
Jag köpte en av dessa grejer!
Slog aldrig in det, utan påsen fick stå på mitt rum ( Fridas rum när hon är hemma)
Jag förstod att hon säkert kunde gissa vad jag hade köpt! hur dum fårman va? ;)
Men sedan kom sanningen fram...........
Igår när hon va hem så va hon så nyfiken att hon kollade vad som fanns i PÅSEN!! haha
Man lär sig av sina misstag! xD

Aja efter besöket hos Syster så blev det hem och byta outfite och dra å kötta styrka med bror och mamma BSK! Mamma vek ner sig efter ett tag, hon får helt klart träningsvärk HAHA
En annan fick ju bita i tills brorsan va klar!
Om man säger såhär jag blev trött och efter middagen som var hemmagjord Pizza så råka jag lägga mig i soffan å se på film, precis som igår så somnade jag ganska snabbt!!
Imorgon återvänder man till Solle town, vilket påhitt att man inte har höstlov oftare! Innan man drar dit ska jag ta mig en välförtjänt sovmorgon som den sömntuta jag ÄR!!
Nä nu väntar glöggen å glassen på mig!!! Ha en fortsatt bra kväll!! // Anna ST

Dagens förkortning : Dud = direkt ur dunken!! haha morsan kan lär ut hon också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar