lördag 5 november 2011

Några kilo lättare!

Tjenixen!
Just nu mår man väl inte direkt superT bra. För er som missat så opererades jag i tisdags och det var skönt att få det gjort efter 5 månaders nästäppa, fast ändå va det en riktig plåga. Knölen som togs bort hade blivit lika stor som en pingisboll, så just nu är man ju några kilo lättare om man säger så. Börjar starkt fundera på om det var en del av hjärnan dom tog bort, för jag har ständigt huvudvärk. Inte kul! Men nu så hoppas vi på att halsen repar på sig snarast möjligt. Det konstiga är att jag har fruktansvärt ont i halsen när det i självverket är i näsan som har grejat på. Skumt!
Hann även med att skämma ut mig en aning på sjukhuset. Hade tydligen legat och pratat om allt från carbon skidor till min kusins häst. Låg även och härmade en bil som sladdade runt. Rolig uppvakning för folket runt om med andra ord, själv kommer jag inte ihåg ett dugg.
Efter att legat på uppvakningen i dubbelt så många timmar som alla andra så fick jag äntligen dra mig hemåt med yrsel till max i huvudet, blod som vägrade sluta rinna ut ur armen och spyan i halsgropen. FRUKTANSVÄRT vad dåligt man kan må! FY! Men nu är det förhoppningsvis slut på detta trubbel.

Annars på lovet har jag inte gjort mycket. Mest legat däckad i sängen/soffan och bara sovit och haft det jobbigt ont.
Men idag hittade jag och mammsen på roligare grejer. Lagade lussebullar och grejade på. Smarrigt värre! Hjälpte även till att byta däck på bilen, så nu kan man ju de å.
Fick även åka ett premiäråk i pappas nya vrålåk. Farligt snabba grejer! ;)

Just nu sitter jag här i min ensamhet. Mamma & Pappa är på middag hos några kompisar och jag orkar inte hitta på nått annat än att ligga i soffan och sova.
Funderar på att dra upp och packa lite nu för i morgon bär det av tillbaka till Sollefteå. Hur de nu ska gå, när man knappt orkar köra bil in till stan..

Bjussar på lite bilder från senaste veckan å.

Världens finaste kille som fyllde 18 år förra lördagen!
Och världens bästa kille som satt och var gullig på sjukhuset hela tisdagen. Jag älskar dig! <3

Halvsnygg tårta Anton fick. Dock lite fel lag.. Passade bra att skära sönder den och mosa den i magen.

Nya vrålåket. Sjukt snygg! Dock synd inte den riktiga färgen på bilden.

Lillkussen och hennes häst, som jag är rädd för, precis som alla andra hästar.

Världens bästa familj! <3

Mums! :D

Puss&Kram!
/Vickis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar