tisdag 1 november 2011

Intagit Vinterstaden ÖSTERSUND!!!

Gamla Godingar ;)
Vad gör vi ? Nu kör vi!!!


Vrid på hövvve...
Heeej! jag har många buffar!! // ES ;)
Plugg som man hade på den gamla goda tiden.
Kippan, den har ni väl inte glömt? Värkar lurt...
Student fest 80-tals tema
Galen kväll!!
Studenten 2011 ett minne blott ;)

Nu sitter man här på Camp Södergren och chille dillar... Om jag ska va ärlig så väntar jag på att bli hungrig så jag kan fika kvällsfika och sedan krypa till sängs :)
Idag har man hunnit med ett cykelpass hemma i vardagsrummet framför tv:n i stavre och det andra passet spenderades på skateskidor och SNÖ här i Östersund! riktigt härligt att känna få åka riktiga skidor och inte rullskidor som nu mera är halkskidor..
Här i Östersund har jag även funnit Jul GLÖGGEN, som jag längtat de sista veckorna och att julmusten skulle komma före känns lite B faktiskt och när pepparkaksdegen befann sig på coop i Solle trodde man att Glögg var en självklarhet men nää inte de inte..
Nä nu ska jag ta tag i det där med att bädda sängen å sedan kanske play en film och mysa med en kopp glögg  mummms!! (: Å självklart ska jag ju följa Timrå IK- Modo  live på swehockey det är ju derby hallå?!

Känner att jag ska bättra mig på uppdateringen fronten, nu har ju pappa fixat datorn också så vem vet snart så slänger jag in en vink igen! Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram ;) // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar