måndag 7 november 2011

Inväntar John Blund...

Medan jag väntar kan jag berätta hur min dag har varit!
Började tidigt med morgonstyrka, nytt program, nya möjligheter! Efter det blev det lite fotbolls lir dribbla mig själv upp på läktaren, hade svårt att träffa 5- manna målet men annars så är jag ganska bra på Fotboll springa och jaga bollen det är grejer det ;)
Aja nog snackat om den saken...
Har också haft:
Engelska lektion
Lunch
Chill
Samling
Enkät svarar grejs
Vallning av Klister
Samtal med Kari
Middag på skolan
Låter ju nästan mycket men det är riktigt slappt, särskilt när man inte har någon "riktig" träning på eftermiddagen :P Men även dessa dagar sveper förbi sakta men säkerT!

Efterskolan blev det häng hossss Pattty och Evelina, en snabb visit på stan, födelsedags firande av Agnes 18 ÅR!,  spårade med att knäppa 1000 för att vara oss normala kort! ( finns några spår på facebook), efter det lekte vi snurra flaskan å sedan va klockan typ 9!
Följde ett gäng ner på coop där blev det lite döööö häng som vanligt, döö snack ni vet! Väl efter det var det bara att traska hemåt väl hemmai läggan möttes jag av........
Disk och diverse saker här å var sedan blev det data samtidigt som det blev lite kvällsfika bland annat Den gööör goda glöggen :)
Nu ligger jag här har precis smörjt benet med Ice power eller nått sånt!! Så nu är benet kallt iaf.
Mycket snack och lite verkstad, vi han även kolla igenom hela skolkatalogen hos agnes idag..
Det var någon som saknades...
Ja juste det va Jag och Brink som inte var med...
Lite för fina helt enkelt...
Förstår om folk saknar oss, men i år lät vi andra ta plats i skolkatalogen!
Dans 10 fick en egen bild men det är klart det var dom värld :)
Nä nu ska jag stänga datan annars somnar jag nog aldrig :P
Sovgott puss och kram // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar