tisdag 8 november 2011

SkönT

ÄNTLIGEN!
Igår låg jag i sängen och fundera lite innan jag skulle sova och vips så märkte jag att jag låg och andades med näsan. Känslan var oslagbar, nästan.. Nä men riktigt skönt i alla fall! Dock fortfarande inte helt återhämtad men det går sakta men säkert framåt! :) Så, nu kan ni skriva upp de om ni har lust..

Idag har det varit skola och sånt där. Fick "bara" 3 kapitel grammatik att göra på engelskan, inte kul!
Annars så har jag & Settis varit på "Gör det själv" hallen och tvättat bilarna. Duktigt, jaao!
Annars så är det ganska lugnt. Sitter just nu i soffan lite halvt utmattad efter promenaden som vi tog oss nyss. Trött som tusan än. :(    Fick även glögg & pepparkakor hemma hos älsklingen ikväll. Glögg är fan oslagbart! Sjuuuuukt gott! :D hihi!


Nu ska jag fortsätta lyssna på Antons fina rimmande sång om ski-doo. Gullisen! Godnatt :) /V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar