torsdag 24 november 2011

Less på det här!

Ja igår vaknade jag med värsta halsonten på länge.. Livet kändes helt plötsligt förjävligt! När man väl har börjat träna på bra efter operationen så blir jag sjuk, igen.. Om jag ska vara ärlig så är det här det värsta jag vet! Att aldrig kunna vara frisk i en längre period och kunna träna på som jag vill.. ALLTID ska det vara nånting och jag önskar att bara allt kunde fungera nån jävla gång. Blir så frustrerad och ledsen när jag inte kan hålla på med det jag verkligen tycker om mest av allt :'(
Allting har känts så bra nu den senaste tiden men vips så slår sjukdomen till utan någon som helst förvarning. Hur ska man då kunna göra nått innan faran väl är framme? Det är hemskt att man inte kan göra nått åt den här skiten, ingenting hjälper..

Igårkväll låg jag och tänkte hela kvällen på hur allt ska gå och vad jag ska göra med allt. Har alltid tänkt positivt och försökt tänka att det kommer gå bra även fast jag har varit mycket sjuk och har haft många problem, men igår så kändes allt värdelöst. INGENTING kändes bra :( Det är svårt att förklara hur det känns men det känns i alla fall förjävligt! Att inte kunna träna som dom andra, inte kunna gå nå framåt och att nästan alltid känna att man mår dåligt. Jag HATAR det här!
Inte ens han som alltid gör mig glad kan få mig glad nu.. vill inte ha det så här! :(

I morgon väntar sjukhuset. Ringde dit idag efter jag hade sovit nästan 15 timmar i natt (typ rekord) och dom sa att jag kunde komma dit i morgon och kolla upp det där. Kunde kanske bli inflammation i såren efter operationen, men det känns ju konstigt eftersom det har känts bra nu i typ 1,5-2 veckor. Suck!
Nu ska jag försöka få i mig lite fruktsoppa som min fina Anton kom hit med idag <3 Har typ inte kunnat ätit nått på hela dagen eftersom det gör förjävla ont i halsen och inte nog med detta så har jag 8 blåsor i munnen, måste va rekord :o inte alls skönt!

Om man ska försöka hitta nått positivt med denna dag så kan jag bara säga att jag inte längre har 1an,2an och 4an på tvn.  Har nu massa andra kanaler också som tillexempel Canal+Sport och Canal+Hockey och sånt där. Så nu är det Brynäs-Skellefteå som gäller ;) Blir ju lätt seger för Brynäs som briljerar detta år, än så länge..

Hoppas ni andra har det bra mycket bättre än mig i alla fall..
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar