tisdag 8 februari 2011

1 vecka, typ rekord

Tja tja BLOGGEN!!
Idag har varit en seg dag, skulle ha samtal i morrse men såklart när man pallrat sig till skolan å allt så är tränare Kari me Kollen sjuk :( krya på dig.
Å jag missade min välbehövliga sovmorgon, men va gör de det kommer ju en imorgon (Y) Efter kvälls Svenskan drog jag till Settis och såg den Norska skräckfilmen Fritt vilt 2, verkligen en film jag rekommenderar både 1 an och 2 an (Y)
Idag har vi börjat med Anatomi också, å vad säger vi Viktoria, vi kanske ska ta allt på Latin hädanefter? :P
Nu precis nu sitter jag i sängen å lyssnar på chill musik ska väl snart slå ihop datan för välbehövlig sömn..
+ Vi har haft Godis Stopp i en vecka typ rekord för mig;) Men vi kommer klara de, det vet jag :)
Lite Bilder Å, från helgen i BREDBYN:

The Place to BE!!:D

Hittade hem också, bredbyns lekpark :))

Spark e så jävla grymt kul :)

Men Patty då :S

Smidigast i stan kanske? :P


Förlåt att jag aldrig sagt förlåt // ASeT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar