söndag 6 februari 2011

Tillbaka i Sollefteå

Tjena tjena!
NU är man tillbaka i Solle Town och livet leker, typ. :)
Sitter just nu och pluggar matte och jag fattar ingenting men det är väl som vanligt. Inte lätt när brorsan fick all smarthet och det bara blev skit kvar till mig... :(

Annars i helgen har jag tävlat NJUTÅNGERSLOPPET! Det var jobbigt men eftersom jag älskar den banan så gick det bra ändå :) Lyckades kamma hem en vinst och fick en gigantisk pokal :)
Har även hunnit med att hänga hos kusinerna och kollat på melodifestivalen och även varit på handbolls match. Förstod verkligen ingenting av hur det fungerade men det är nått med att man inte får gå innanför nån ring ;) haha!
Håller nog mig till hockey som jag också har fullt upp med att förstå, men bitarna börjar hamna på plats nu och det börjar faktiskt klarna lite! ;) Sollefteå dängde dit Piteå idag! GRYMT! (y)

Nu ska jag nog snart rulla mot sängen och sova vilket behövs! Min kropp mår inge vidare just nu, har träningsvärk nå jääääävulskt! Men det är ju king det, då känner man att man lever!
Simma lugnt!
/V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar