fredag 25 februari 2011

Mamma på besök

Hejhopp!
Just nu ligger jag i soffan och mamma sitter och läser expressen där dom totalsågar Northug. INTE okej! Det är väl fan inte dåligt att komma tvåa på VM?! Hade det varit Hellner som kom tvåa hade det varit superduper bra! Så jävla typiskt att alltid såga Northug, less man blir!

Idag har jag åkt buss till Sundsvall för att möta upp mamma. Drog en repa på stan och handlade lite grejer och sedan vidare på Birsta. Inhandlade en ny jacka, dunjacka, superduper skön! Två mössor, smycken & klackskor till balen, ett halsband där det står: Dream ON, man kan ju alltid drömma! ;) Åt även middag på TacoBar (y). Morsan passade även på att dra in på JamJam och köpa godis, och jag fick snällt hålla tassarna borta, jobbigt som FAN!

Har just testat balklänningen och jag säger bara herregud vad med tyg. Väldigt tung klänning och väldigt höga klackskor, undra vad ryggen säger om detta...?
I morgon är det en ny dag men nya möjligheter! Får väl se vad mamma och jag ska hitta på. På kvällen blire iaf mys hos Jennifer med flera. Ha det bäst! /V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar