lördag 12 februari 2011

Vinterstaden ÖSTERSUND!!

Nu har vi anlänt till Östersund å tävlat dagens tävling, inget Hurrande för min sida men jag ska ta med mig nollan i stå å solskenet från dagens träningstävling.. Det är nu vi tränar på att tävla för att sedan kunna prestera när det är SWE-CUP typ :P
Imorgon ska jag å Patty köra TEAM stafett, king, kong långkallsong på det (Y) Vi tänkte ha namnet LUCKY LOSERS men faan vi våga inte säga de så det blev Sollefteå tråkig som vi är :(
Ja annars då?? Vi har glidit BIL i Östersund och hunnit med Storstan också :*) Vilket medförde att jag köpte två grejer till skate bindningarna och ett par varm varma skidhandskar och morgondagen tävlingsvalla LF 4 inte illa =)
haa även letat en hel del efter Balskor till min kommande balklänning som jag ska ha på vinterbalen den 3 MARS.. Jag å högklackat hör inte riktigt ihop, jag trivs bäst med bägge fötterna på jorden så att säga ;)

Vad är det här då? CAMP SÖDERGREN!! trodde de va nå drag i det hela men nää tydligen va 3an för mycket att begära :) men vi är inte bitter, sitter å äter bär nu istället för GODIS!! Kanske ut å glida en sväng innan man drar sig i säng OCH morgondagens TAGGAR morgondagens stafett !!!

pussshej hare gött å hälsa hem // ASeT i den GULA mössan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar