söndag 27 februari 2011

Inte en lugn minut!!

Nu har jag anlänt till huset vårat i Sysslebäck och inväntar mina klubbisar.. Dagen gick ju ganska bra, lite mycke bomm i stå men åkningen kommer sakta men säkert ååå de är jag Glad över :) Det är som de jag anser är det viktigaste för min del!!
Hoppas dom pallrar på bra, så jag får åka hem nångång!! Skulle ju va skönt att komma hem i någorlunda tid. Ska ju bara åka till Timrå för att sedan imorgonbitti åka vidare till Sollefteå!!
Måste ju hem å testa klänningen till BALEN, för att sedan besluta om jag måste sättas på diet eller inte;)
Just nu håller jag på att somna, samtidigt som jag lyssnar på musik och ser på vinterstudion GRYM, Hellner är alltså Northug är väl helt okej han också:P
Och imorgon har vi ett efterlängtat prov i Affärsjuridik FYFAN :( Hata prov, å nu när man har tävlat å allt vill man ju inte öppna böckerna. Men jag blir väl så illa tvungen blääääää.
Bäst jag lägger i en högre växel om de här ska gå. Har ju Svenska skit som ska göras till veckan också, man får ju aldrig tat lugnT....
Bäst jag tar tag i mitt liv nu.. hörs på heeej // en trött anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar