onsdag 2 februari 2011

HJÄLP!

Godisstoppet gör mig cp!
Tror väldigt starkt på att jag är sockerberoende för just nu har jag typ panik för jag inte har fått ätit nå sånt idag... :( Men men, bara att stå ut! ;)

Dagens + : Settis kom tillbaka, och mer än gärna åkte jag och hämtade henne på busstationen :)
Dagens - : Onsdag, vilket innebär 5 lektioner.. tungt och hemskt! speciellt när Anna inte var där och förgyllde lektionerna..
Dagens ++ : Har bildats en skidskytte hemma i Hälsingland! Tummen upp på det! (Y)

Annars rullar det väl på sakta men säkert. I morgon ska vi nog fira med något gott på kvällen när alla tre är samlade igen. Frågan är bara vad som är gott när man varken får äta godis, glass eller dricka... :/
Nu måste jag sova och försöka plugga in rättskunskapen i sömnen.
Hörs ! /V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar