lördag 19 februari 2011

Kärlek vid första ögonkastet,

Som man bruka säga.. Huhu, hur ska det hära gå då? troligtvis ganska stapplande.. Är väl inte den rutineraste på att gå i klackeskor, det är som inte min grej och har aldrig varit och kommer aldrig att bli heller!! Och att hitta några som är lagomt hög, lite stabilare en vanligt och inte helt ful va inte lätt!!
På köpet bröt man ju typ tårna och vrickade fötterna.. hur i helvetet ska man kunna gå i 11cm höga?? testa st 37 men då måste man ju ha världens böjbaraste fötter!! Fick ner min fot i st 40 haha bara 3 st större än i vanliga fall :P
Medans jag åkte runt hela Sundsvall för att hitta ett par skor till balen han jag se mycket annat jag också vela ha, tex ett par vagabond tygskor.. Men inga sånna blevde nu blev de högklackat, jag kommer få svindel ett plus är ju att jag kan slå klckarna i tacket och kan ta saker och ting med en klackspark;)
Nu ska jag sova imorgon väntar en hård dag, får se om jag överlever!! Sveriges stelaste och kittligaste person ska på masarsimorgon!!  Godnatt puss// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar