lördag 19 februari 2011

Rickardsson!

Tjabbatjena!
I Solle rullar livet på sakta men säkert. Mår väl kanske inte fullt så bra. Ryggen har hakat upp sig och vägrar att släppa taget om mina revben... :( Trotts att jag varit hos nån slags sjukgymnast/massör 2 gånger den här veckan och knäckt på alla möjliga sätt och masserat så vägrar det släppa :( Funderar starkt på att knäcka ryggen helt och hållet nån dag så man slipper detta!!!

Idag har jag chillat mest och även dragit en sväng förbi nere på stan och såg lite av tävlingen i parken. Roligt med nått nytt här i stan! :)
Efter detta skickade jag hem min älsklings bil till Njutånger. :( Och jag saknar den redan och känner redan hur jobbigt mitt liv kommer att bli nu! :( Men men, måste väl ställa upp för brorsan, och på kuppen så hoppas jag den blir tankad, tvättad, vaxat, polerad och lite annat små trix! ;)
Efter detta hemska avsked så drog jag, Jennifer och några boys till Långsele och kollade på fotboll och åt pizza, the place to be! Ellerrrrr? (Boysen var NORSKEN + den andra norsken, ni fattar, heeeeelt okej! Fick äran att gosa ner mig mellan dom i baksätet,  inte alls pinsamt;) )

Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på QX Gaygalan och äter nötter! (y) Saknar "inte alls" godiset just nu ;) men inte fan tänker jag bryta det inte!
Sitter även och lyssnar på grannarnas musik. Så roligt att dom köpt världens fetaste ljudanläggning och spelar världens dynga!!!... -.-

I morgon blire nog att pallra sig iväg till Nyland och kolla hockey. Troget hockeyfan som man är så åker man ju "landet runt" för att heja! Sollefteå möter Hudik, är fortfarande tveksam på vilka jag ska heja på... ;)

Här kommer några fina bilder från veckan som gått:

Fina blommor som jag fick av Jennifer på Alla hjärtans dag, och ett sött hjärta av Anna! :)

Gooo middag på Gärdet!

En vacker dag på Hallsta!

Paralympics. Denna brud hade inga armar men sköt ändå. Jag är så otroligt imponerad av dom !!

Imponerad gånger 1000!


Dagens kärlek går till: Daniel Rickardsson som var GRYM idag! Och "lite" kärlek går såklart till Northug som kom på en fin tredjeplats! :)
<3
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar