lördag 5 februari 2011

Lördag

Idag har jag hunnit en massa vettigt och även slöat en hel del:P
Tävlade på morgonkvisten i Tynderö, fick styrk av Kattis me 18 sek men jag är inte bitter för de!!
I Tynderö va de drag kan jag lova, trevligt folk å ;)
Lyckades även glömma handuken, King! Som tur e fick man ju låna en dårårårå..
Glömde Linne också men de fanns tyvär inget att låna, eller a ett brottar linne från 67 kanske fanns men då skulle jag tackat Neej iaf.
Men som tur e hade jag ju med mig en handske iag (Y) Min dag idag!!
Hade total beslutsångest när vi väl kom till Stan, Skulla ju välja färg och form till min framtida Balklänning.. Tillslut stod jag där och valde mellan blå å brun.
Då bestämde jag mig att jag ville ha Blå, Hon mätte upp å greja å insåg att det inte räckte.. Men då va de ju som meningen att jag skulle ta Brun, å så blev det också. Har inte ångrat mig ännu å även om jag gör det så kan jag inte gööö så mycket åt de, Meningen med livet va att jag skulle ha en Brun Balklänning!!
Så klart så övningskörde jag i Sundsvall å allt går som Handen i hansken så att säga,, jag börjar kunna vart gasen, bromsen och kopplingen är Nu :O (Y)
Nu lyssnar jag på en chill låt igen: I´d Rather be whit you typ dyp nått sånt liksom ba daa.. Skämt å sido, nu är jag trött så bäst jag sover en sväng för imorgon ska jag tävla igen Klassiskt dårå inte ill, få väl se vad jag säger när jag kommer i mål ;)
aja sleeep whit a bróken heart nudårå eller vad säger jag Hörs på heeej // ASeT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar