lördag 19 februari 2011

Hemhemma

Så skönt å bara komma hem å ta det lilla lugna för några dagar. Igår fick jag Tacos <3 och sedan for jag och bror och hyrde filmer :)) Det blev Psalm 21, vilken konstig film.... Trodde den skulle va bra men nää :P Blev också Twillight och den tredje filmen eclipse, den va super bra jag älskarn!!
Nu har jag haft en välförtjänad sovmorgon och ihelgen står det VILA på schema enligt mamma :P men det är väl lika bra, är ju ganska kallt ute å jag är ju inte så het så lika bra att jag stannar inne ;)
Ska snart dra och kolla på skor till ballen, kan bli svårt.. Ska jag innhandla ett par högklackade skor idag, jag gillar inte riktigt tanken på att jag ska stappla runt i sånnadär, lär ju vricka fötterna tussen gånger om.. haha
Jag som hade tänkt mig ett par converse att glida runt i hade ju varit mer mig om man säger så :P
Men är det bal så är det =) få väl se om det blir 1 cm hög klack eller 11cm höhö..
Nä nu ska jag glida upp och kolla läget sedan tar jag bilen å drar ;)

å juste kärleks temat, hmm vad ska jag dra till med för smörja idag då??
Haha drömde världens konstigaste dröm,, fast dock inte lika otrolig som brinks dröm om Northug ;) tänk om det ändå var så bra..
 aja hörs heej '// anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar