fredag 4 februari 2011

På resande fot 24/7

Nu har både Brink och Evelina dragit sig från Sollefteå. Evelina ska till Sundsvall för att deltaga i stora SM medans Brink ska kötta hemma tävlingen NJUTÅNGERSLOPPET!!!
jA!! å jag då??
Jag har precis kört styrka och nu inväntar jag tiden.. Skolhäng är alltid kul, fast dock inte själv ettorna och fyrorna är ute å tränar så de är ganska dött här ner i den så kallade Skidiskorridoren..
Men bussen går ju inte förns 4a så det blir väl till å vänta bara, känner inte för att plugga precis :P Men säg när jag gör det??
Jag ska iaf hem och tävla 2 tävlingar, Åstöloppet och Medelpad Classic ski (Y) King med lite race i BSK dräkten också, sticker inte ut riktigt lika mycket som den andra om man säger såå ;)
Annars hoppas jag på att jag hinner med å leta en Balklänning och köra en massa bil så jag klarar de där förbannade KÖRKORTET nångång!!!! Känner att det är på tiden NU...
Nä nu ska jag gå å steeeka lite i Studentmössan som vi fått idag, inte långt kvar nu.. Fast bara för att man tagit Studenten så går man ju ett år till bara för att, LIKSOM ;)
aja lev livet, hörs på heeej// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar