torsdag 24 februari 2011

räddast.com

hej!
har just anlänt till läggan efter en kväll @ Settis place! ;) Blev lyxmiddag och efterrätt, och en väldigt hemsk och äcklig film! Fy fasen vad hemskt det var! Settis grannar lär ju inte vara så glad nu med tanke på att halsen är sönderskriken...
Vandringen hem idag blev snabb, fick håll efter lite småspringande och mamma svarade äntligen tillslut! Men nu är jag hemma och jag lever! (y)

Nu blire BigBrother, jag säger bara herreguuud! Fick precis lära mig att man har klackskor för att få bättre hållning, så borde införskaffa mig flera såna ;)

Dagens grattis går ju till dom här iaf: 
 
1:a  Hellner, 2:a  Northug och 3:a Jönsson
 Ganska överlägsen seger! Grymt imponerande! Och kunde ju knappast blivit bättre med två svenskar på pallen, med Hellner som etta, och Norge, NORTHUG som tvåa!  :D Vilka förebilder!
Även Björgen gjorde det kung idag!! Känns som det gäller mellan Norge å Sverige i detta VM, i alla fall än så länge! (: Och det gillas!

Godnatt! Sov gott! /V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar