måndag 28 februari 2011

SMS PÅ HÖG NIVÅ!!!

* Bara så du vet Anna så finns det inge toa papper :) hälsningar från *
Jag, -Nä har skickat pappa till å säga till dom.
* haha, vilken tur ska pappa göra nummer 2? :P
Jag, -Nää, han ska göra nummer 3 ;)
* Ojj jävlar haha ;)
Jag, - Jaa han ska ju alltid va värst :P
* Haha, ja det värkar ju som så ;)
Jag, haha aa :P
* Själv så blev jag av med kalsongerna där :(
Jag, - Jaha så det va du som fixade stopp i toan, så en rörmokare fick komma hit? I stavre lägger vi kablar hur gör ni i Bredbyn?
* Nä jag la dom i papperskorgen, så det måste ha varit någon efter mig :) Vet inte hur dom gör i Bredbyn men i Sidensjö gör vi som ni iaf :)
Jag, - Jaha varför använder du kalsongerna i Edsbyn då?
* Japp, jo jag tänkte att det hade inte varit så snällt mot Erik om jag hade suttit brevid och luktat BAJS :p eller vad hade du gjort?
Jag, - Bra att du tog en för laget, hade gjort samma som dig;)
* Bra då känner jag mig inte ensam om det :)
Jag, - Hoppas du paketerade det bra så du hjälper till med avfallshögen i Sidensjö :P
* Jaa förfaaan vi lägger en spade jord över varje gång :D
Jag, - Du e en miljömedveten du.... tänker på nästa generation...
* Nja så långt har jag inte tänkt, men nu när du säger det är jag ganska miljövänlig :)
Jag, - MM, hoppas du röstar på Miljöpartiet och handlar krav produkter. :P
haha, så här kan det låta när man har tråkigt en bilresa hem från Sysslebäck och man stannar på samma Matställe i Edsbyn efter varandra :P
Hoppas jag förgylde eran vistelse här på bloggen så att säga, IG prov idag också :( Men SKIDÅKNINGEN i steeekande SOL vägde upp denna gråa trista MÅNDAG ;)
Nyss testade Brink sin Balklänning vilken Pärla;P
Nu ska vi rulla ut röda matta för Patty som ska komma till Brink på Besök, Men det värkar bli en svart matta, för det svarta fåret Passande ;) Hörs på heeej // Knåll och Tått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar