fredag 11 februari 2011

Falun

Tjabba!
Nu sitter jag i bilen påväg till Falun. Diggar musik, äter torra nötter och dricker vatten ! Jobbigt att inte få äta godis när man åker bil, det hör ju liksom till ;)

Igår rullade jag hem till Njutånger. Tog "bara" 5,5 timmar från Solle till Njutånger som i vanliga fall tar mellan 2,15 till 2,30 . Var riktigt hemskt att köra! Såg inte ett piss för all snö, dryga lastbilar som stod överallt och det blåste så man fick sitta och hålla tillbaka ratten som fan, och det enda jag hade att äta i bilen var ett halv ruttet äpple. Usch och fy! Var glad när jag äntligen kom hem, levandes! ;)

Idag har jag chillat hemma, dragit en sväng till stan och fixat lite grejer och tränat en sväng i solskenet. Hoppas på lika fint väder i morgon! :)
I morgon är det tävling som gäller, sprint. Kommer kännas naket utan bössa, men ska väl försöka klara av detta också ;)

Annars äre väl fint! Dagens eller kanske århundrandets händelse är nog att pappa har beställt sig en iPhone , och jag och brorsan ställde oss frågan: Hur fan ska han klara av en sån? Jadu? Han som gnällt över våra men själv ska han ha en lika dan . Undra vm som sitter där i sofffan helt inne i mobilen resten av livet? ;) Top 3 på Apparna lär nog iaf vara: Vädret, Skidskytte och Sjökort till båten! ;) det är kul att dom unnar sig nått fint ibland dom också ;)

Hörs! /Vb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar