söndag 13 februari 2011

Back on track, efter en helg i Östersund är man nu tillbaka i verkligheten Sollefteå!! Efter att ha levt livet med bil å allt ;) Men som tur är det gångavstånd här i Sollefteå;)
Hur ska man summera helgen?
Vi har gjort så gott vi kunnat å min första 0-0 satt ju inte helt fel idag heller, måste ju se det ljusa i det hela (Y) Jaaag är en NOLLLLLLA!!! 

Annars har det varit mysigt å Duscha med ÖstersundsParasiten vi kom bra överens så att säga...
Glidar rundan igår för att hyra film  blev bara 1,40 cirkus 5 mackar besökte vi å ingen hyrd film blev det :P dock slog vi till på stort å köpte en, men vi såg den inte måste ju sova vill ju inte va sämre än någon annan;) Men nu i veckan ska vi se den, å då ska vi ta reda på vad meningen med livet är, spännande!!
Annars känner jag mig som en kyckling 24/7 jävla jacka som ska läcka så förbaskat hela tin, snart är det en dunnnjacka utan dun så det ska VA ehe.
Annars jobbar jag ganska hårt på min Sverige outfiT har jag kommit fram till, ny mössan sitter som smäckt på hövvve !! åå att det står ASeT mitt på, gör ju inte att man får mindre uppmärksamhet haHa!
Jaha nu ska jag sova för imorgon är det efterlängtad skola och som ni alla säkert vet Alla <3 dag! 
pusshej// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar