lördag 26 februari 2011

Lördag 26/2

Idag har varit en ganska bra dag!!
Åkt massa skidor.
Skjutit ner en del prickar.
Sätt en älg.
Fått en fin fin pokal.
Ätit TACOS till middag!
Inset att jag slipper Mördarbacken imorgon, dock lider jag med er alla andra som måste pallra er upp för den, den är obeskrivligt jävlig!! puuuhuuuu
Pluggat lite, fått hjälp av Anunsjö brudarna också så nu blir det MVG på Svenska skrivningen (Y)
aja, åter till alvaret:
Imorgon är det tävling Jaktstart å jag startar i Ledning!! Men hoppas på lite jakt också, när huve å kroppen e med så är JAKT de bästa jag vet!!
 Fredag 25/2: Enligt  säkra källor skulle de va min turdag, å jag missa de helt! Trots att jag tajatat om de i 2 veckor :( och såhär i efterhand har jag funderat på vad jag gjorde.. Å de va ju inge bra men inge dåligt heller. Så min turdag är alltså att det inte ska hända nå överaskande BRA men inget DÅLIGT heller;) Sedan är ju frågan hur mycket man ska tro på en tidning egentligen??...
Skulle ju inte va fel med nå riktigt bra just nu, imorgon väntar plugg :( skulle ju va bra med nått som gjorde min morgondag om man säger så :P
In my dreams "kanske" :S
Lyssnar just nu på stört skön musik i väntan på John Blund :P såå shilivippen på er // ANNA

PS, vi har klarat oss utan GODIS i 26 dagar GRYMT FÖR ATT VARA OSS!! valde ju rätt månad 28 dagar ;) haha få se om vi fortsätter eller hur det blir :)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar