fredag 12 februari 2010

Åmmeberg... the place to be...

Idag började dagen tidigt, för tidigt... Vissa ska ju upp vid 6 även fast vi inte jag göra nått speciellt på hela dagen.
Vi for i alla fall in till Zinkgruvan för testning av banor och skidor, och jag säger bara, fan vilken tuff bana! Den va faktiskt ganska rolig om man tänker efter, trots den väldiga backen. ;)
Efter det har vi bara chillat runt här på Folkets hus :) Gick även en sväng i Åmmeberg för att hitta lite drag, men som väntat så hittade vi inge...
När vi kom tillbaka till Folkets hus blev det tårta av tre olika slag. Emil fyller ju 20 år idag :) Grattis, grattis! :)
Måste även nämna att Settis har namnsdag idag, så grattis på hon också! :)

I morgon är det sprint som gäller och jag ska försöka kötta i prologen. :)
Jag ser fram emot morgondagen. :)
Jag hoppas bara jag får sova i morgon bitti, annars blir jag grinig. Jag startar ju inte förens vid 2. :p Hoppas bara inte killarna kör sönder spåren allt för mycket. Det är ju tur att killar inte är så speciellt bra på att ploga så det blir nog bra, inte för att det finns någon plogbacke, men ändå...
;)

Nu ska jag börja dra mig mot sängen snart.
Hörs i morgon! :)
/Viktoria Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar