onsdag 24 februari 2010

Grattis LÅNGBERG!!!

Idag hade jag bestämt mig för att kliva upp och köra morgon styrka. Klockan ringde inte bara en gång utan ett 10 tal, men slutade med att jag vaknade runt nio och då var det liksom för sent att köra Morgon styrka eftersom den började kvart i 7!!! ops.
Aja inte hela världen har ju inte kört det på ett tag så spela roll, skolan började inte för än 10:15 så jag kunde ta de lugnt Härligt!! Vi hade som vanligt företags ekonomi *2 och internationell ekonomi och slutligen naturkunskaps labb ;)
Det var test på reaktions förmågan, då vi skulle fånga än mät linjal jag var inte bra men bättre än Alpinist Viktor iaf stolt ?? ja faktiskt...
Efter det blev de mat på skolan och sedan träning i kylan imponerad att man fick se BjörnErik eller a var ju bara Erik ut på spåret!!! Efter träningen blev det lite cykling och styrka kan ju bara säga att jag kommer ha tränings värk imorgon ajajaj inte KUL!!!
Annars har vi flummat på som vanligt, humorn är inte på sån hög nivå just nu som ni kanske märkt men vadå!! Gott skratt förlänger livet;) jag blir minst 100 eftersom jag skrattar nästan 24/7 haha
Måste ju också säga Grattis till våran grymma tränare LÅNGBERG men om jag får säga det själv så vet jag inte riktigt hur många år han fyller vare 3 eller va det 50 ??eller nån stans där i mellan??? ETT STORT GRATTIS I ALLA FALL!!!
Nu är det grymt spännande i Herrarnas staffet HEJA SVERIGE !!!!

over and out //Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar