tisdag 9 februari 2010

Jadu vaknade med en täppt näsa vad ska man säga, nu behöver jag lite vila men det e lugnt Bara en snorunge för tillfället det går ju över!! Blir som jag trodde Inge Zinkgruvan för min del, jag ville verkligen åka dit och köra som bara den men resan är lång och jag måste ju prioritera lite här nu va!!! Så drar förmodligen hem och kanske deltar i Fiskarännet som går av stapeln i helgen.. Inte riktigt lika kul men just nu vill jag inte vara snuvig så vi får väl se vad jag får hitta på i helgen!!
Nått kul har det väl hänt idag? Ja men självklart!!
Det har varit tacos på Skolan inte illa för att vara en skola!! Jag har chillat ner på stan med Patricia och sedan uthärdat den enormt roliga Svenskan Kan bara säga att jag är enormt efter vilket är jobbigt....... vänta på mig jag hänger inte riktigt med.......
Nä men ska försöka ta igen det nån gång i framtiden vill jag lova annars flytter allt på ganska bra!!
Nu ska jag drika TE hört att RÖTT TE är bra för det innehåller axiosidanter eller nått sånt som är bra om man inte vill bli Sjuk!! Frågan är om jag har rött te men det återstår att se:D

//Branna

2 kommentarer:

  1. "Kan bara säga att jag är enormt efter..." En fördel är ju om man kommer i tid till svenskan då...;)

    SvaraRadera
  2. Ja men vadå 10 min hit och dit gör ju inget!! Det var ju bara Svenska, gäller ju att prioritera lite!!! har du inte lärt dig det :)

    SvaraRadera