tisdag 2 februari 2010

Heeej då JVM!!

Ny har vi lämnat Torsby för den här gången frågan är om vi återvänder dit under detta ÅR??
Dagen som vart har innehållit både det ena och det andra bla team tävling Jag, Anna Wikström och sista sträckan avslutades av Ingela pingela som körde upp oss till en fin fin 7 plats:D
Jag summerar detta JVM som riktigt roligt, vad mer kan man begära..
Nu far vi hem till Solle och på fredag drar vi till dragiga ÖSTERSUND eller? för en så kallad swe cup:D
Just nu längtar jag till morgondagen för att få träffa Kingarna själv, det ska bli så kul så mycket skaratt jag bara älskar det så mycket:):):):):):):):):)
VART TOG VÄGEN VÄGEN????det är inte så lätt när det är det ända man har sett de senaste 75 timmarna!!!!!
Nu Kan jag berätta att vi är i GLADA HUDIK!! och jag ska hålla mig vaken ända till Sollefteå för att sedan somna som en stock när man kommer in genom hallen.

Ha så kul/anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar