måndag 15 februari 2010

Heja Kalla!

Igår va en riktig piss dag! Jag kan ju säga att lördagen var inte så mycket bättre heller, men igår blev det ingen tävling. Vaknade på morgonen och var förkyld och orkade inte speciellt mycket. :( Förjävligt när man åker flera miljarders mil för att tävla, och sen blir man sjuk. VÄRDELÖST!!!

Fick i alla fall komma hem till Njutånger en sväng och fick några alla hjärtans dag presenter som gjorde mig lite gladare :)

I morse när jag vaknade kändes det mycket bättre, så jag bestämde mig för att åka upp till Sollefteå igen :) Riktigt konstigt hur det kan vara sån skillnad från idag till igår, inte för att jag klagar men ändå ;) Just nu hoppas jag på att jag kan börja träna så snart som möjligt igen.

NU är det dax för Charlotte Kalla på tvn. Jag hoppas att hon vinner!! Hon är ju grym så hon kommer nog göra det, om det inte dyker upp någon som har ätit lite mycket... godis eller nått... Nää, sånt vill vi inte vara med om!
Nu måste jag sluta för nu är det spännande!!!!!!!!!!!!! KÖR HÅRT KALLA!!! :)

/Viktoria Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar