måndag 22 februari 2010

Min lilla tripp....

Jag har ju som sagt varit borta nu sedan i torsdags vid Lunch tid. Jag har haft en mycket kall vistelse i Finland. På programmet stod: Tre tävlingar en Super sprint staffet med 3 i varje lag och två skjutningar med reserv skott, ett distans lopp 2km*5 med 4 skjutningar och slutligen en sprint på 2 km *3 med två skjutningar.....
I verkligheten blev det på fredagen en ASSSSSS KALL STAFFET som planerat, vi kom på en fin fin andra plats ;)
Lördag morgon var en rafflande morgon första start 10 inskjutning 9:o, men först när man väl hade gått upp och ätit morgon fika så insåg man att temperaturen var lite för LÅG. Dom bestämde redan då att det blev en sprint istället för ett distans lopp.Dom flyttade fram det hela 1 timme så då blev det bara att ta av sig alla skidkläder och sedan ta på sig dom igen en stund senare. Sedan blev det fram flyttat ännu en timme så aaa lite små jobbigt blev det. Men det var ju för kallt för att tävla när det är - 21 så första start gick till slut vid 12 då det va precis över -20 ni fattar?!
Det loppet slutade med en 2 plats igen:)
Söndagen blev också en sprint med första start 12 och idag hade dom bestämt det redan dagen innan, vilket resulterade till en liten sov morgon:D
Denna dag var lik dem andra lika kallt som vanligt och jag slutade åter igen på 2:A plats. Om man kommer två:a är man den första förloraren har jag HÖRT men jag är nöjd mycket bra skytte och en ovanligt trött kropp men det är bara att slita på..
Det här va lite utav mina tävlingar, utöver tävlingarna har jag haft grymt KUL!!! än hel del memorie spelande och mycket skratt:D Jag GILLART SKARPT!!!


// Anna Svedin Thunström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar