lördag 13 februari 2010

...

I morse när jag vaknade kände jag att jag inte va helt pigg, lite förkyld... :(
Men det är klart man måste tävla när man har åkt så här långt... Men jag tror faktiskt att det inte var någon bra idé... Det gick ju inte katastofalt dåligt, jag kom ju faktiskt till kvartsfinalen, men det kändes att man inte va nå pigg. Vilket var viktigt att vara i den där banan.

I morgon är det en ny dag, med nya möjligheter.
Vem vet, jag kanske vaknar helt pigg i morgon, vilket jag hoppas på.. Men det tror jag inte att jag är. Men jag håller alla mina tummar!!!!!

Nu måste jag försöka vara vaken tills Skidskyttet börjar. Fy fan vad spännande! Täääänk om det blir ett OS guld till Sverige idag. Jag tror att det är mycket möjligt! :)

Dax för åter ett glas med c-vitamin och några apelsiner...
Ha det bra!
/V.Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar