torsdag 25 februari 2010

Det är inte lätt när det är SVÅRT!!!

Idag har vi tränat med längd och sedan gått i den underbara skolan :D hehe Jag har haft ont i huvudet hela dan även fast jag har druckit vatten som ett as så förstår inte.. Men va förstår jag för tillfället?? ja juste FAN ingenting!!!Borde smälla alla ballonger i min lägenhet men njaaa tveksam om huvudvärken går bort av det.!?
Just nu tittar jag ut och ser den grymt stora hopp backen som var tänd för en sekund sedan, kanske man ska prova på ett hopp nån gång. Fast feg som man är så lär man ju inte våga fast frågan är vem som vågar???
Nu ska jag borra in mig i mitt täcke och vänta tills klockan blir 9:e för då blir det DAM hockey för hela slanten HEJA HEJA !!!!!
Till helgen drar jag hem till Sundsvall för att tävla DM*2 och hoppas på en trevlig vistelse i skogen Jag ÄLSKART!!! Viktoria drar till Dala Järna för att kämpa i Sundsvalls Biathlons diskreta färger =) Och settis återvänder hem för tävlingar på hemma plan i Hudik;) Så nu vet ni det också!!!


// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar