tisdag 16 februari 2010

Skidskytte på TV:n!!!

Idag har varit veckans bästa :D Jag har haft kul gick upp 4:a för att se syster yster spela men efter en period dog jag så sådär 20 i 5... Men det gick bra även fast jag inte kollade de två sista perioderna en seger med 6-2 Kanoners:D Nu är också mamma och pappa på väg mot Vancouver för en trevlig vistelse där vilket jag är grymt avundsjuk på :P
Men jag ska ju åka till Finland imorgon för en Junior landskamp i Skidskytte :D Det kommer bli kanon kul :D
Åter till min dag: Jag har haft Engelska!! okej inte så grymt kul men man måste ju sedan blev det naturkunskaps prov på det och Företags Ekonomi men Dagen blir ju såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket roligare när Brink är här :) Vi har tränat lite också tar med mig 0-1 ;) Sedan kvälls Svenska om nå Antiken och sånt som man verkligen är intresserad av men aja är ju ikapp nu, eller kan man säga det när man ligger strax före Alpinisterna eller ska man jobba på lite till kanske:D vem vet? Nä skämt och sido ;)
Blev en jogging tur ner på coop konsum och tillbaks ja jag joggade faktiskt där inne också JAG LOVAR;) Nu ska jag fortsätta se på skidskytten och kanske är dags att börja packa?? värt att fundera över=) Idag är det Fettisdag om du inte visste det, så ät mycket semlor=)
Hat BÄST/ Anna st

PS, Krya på dig Settis vi saknar DIG!!

1 kommentar: