fredag 26 februari 2010

Home SWEET home =D

Nu är jag hemma efter än inte allt för jobbig dag!! Det kunde inte passa bättre med att Bröderna (eller antar att en av dom är lite mer delaktig än den andra)hade lagat TACOS det är as nice :D
Sedan har jag sätt en film på datan bröllops Fotografen helt okej !!
Fick också bekräftat att dom i veckan hade tagit in min lilla prins i värmen över en dag.. Kan gissa att det va guld värt eftersom det var minus 27 ute.. Ibland tänker dom till :D jag trodde dom skämta med mig när dom sa det, men ack så fel man kan ha:D
Imorgon är det DM staffet tagga till nu vi startar ju samtidigt som grabbsen :D inte för att jag tror vi kommer se dom nå mer än i mål men ändå :Dihih
Imorgon kommer mamma och pappa hem Härligt!!
Håller tummarna för alla imorgon dagens tävlingar hare // anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar