måndag 8 februari 2010

Finland!!!

Jag ska dra till Finland på j-landskamp nästa vecka I skidskytte vilket ska bli kanon kul!!:D Får se vad det blir till helgen jag och Långan ska ta en diskussion i morgon så vi får se...
Idag har jag åkt ner för Hallsta backen det tog sin tid men vadå 25 lager blå extra och långa skidor vad tror ni!! Men jag är ju inge profs nerför så jag är glad att jag lever kan man säga hehe
Själv har jag städat (inte så kul) hela min lägenhet aa inte för att den är stor men den va smutsig mycket damm och skit OJ DÅ!!
Just nu ser jag på Familjen annorlunda, jag som tycker vi är en stor familj men nää!!!
Nä nu ska jag ta i allt va jag kan för att få upp matte boken ur väskan men den är ju så jävla tung och dryg så jag får se....
Ha det Bäst//anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar