fredag 12 februari 2010

En fredag hem hemma:-)

Idag har varit en slö dag, vaknade av att det ringde i mobilen oj då! lite sådär halvt sovande svarade jag iaf hehe
Sedan var det bara att dra sig ur sängen och fika morgon fika.. Sedan tog jag faktiskt fram både matte boken och naturkunskaps boken men jag stängde dem ganska snabbt.. Jag är ju ledig då ska jag väl inte plugga eller??
Drog ner på BSK och åkte skridskor med bror sedan for vi ner på pappas jobb och körde bland annat bil=) Jag körde och bror åkte den ni;)
Vi svängde förbi och hämtade mamma och köpte med semlor najjjjzzzz...
Väl hemma skulle vi ju fika dom där semlorna hänger ni med?
Klart ni gör, men jag och min bror vid namn Linus började flamsa lite kan man säga.
Han sa att jag aldrig skulle offra en semla för att trycka den i ansikte på honom. Men vadå en semla vad gör det!! sagt och gjort så offrade jag min semla och tryckte den i hans ansikte, men äldre som han är så tog han över semlan och tryckte en massa grädde i mitt ansikte!! fan då
men vad hade jag väntat mig...
En sak är säkert får jag tillfälle igen så är det bäst ni passar er ;) nä skämt och sido..
Efter detta dramatiska drama for vi en sväng på Birsta=) Letade örhängen som skulle passa till örhänge som jag har i mitt nya hål... Men vadå såklart jag inte skulle hitta nå helt perfekt men slog till på ett par som är någorlunda lika;) Annars blev det ingen stor shopping en skjorta på Gina!!! Klockan halv 8 var vi hemma och inte föns då insåg jag att jag var riktigt hungrig och vad passar inte bättre då? om inte Tacos LIKE IT!!
Nu ska jag gå upp och chilla med familjen kanske slå på en bra film :-)
Ha det BÄST/ anna svedin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar