lördag 20 februari 2010

Kallt i SOLlefteå

Halloj!
Idag var det första lördagen på mycket, mycket länge som man vakna upp i den vackra staden Sollefteå... Tyvärr så är inte denna stad så underbar just nu, kallt och blåsigt och det är inte roligt för fem öre. :/ Trots det kalla vädret gick jag och Settis ändå ner på "stan". Där hittade vi lite små grejer och en god kladdkaka :) Och självklart drog vi en sväng på konsum också, det är ju där man hänger. :)
Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Det blir väl som vanligt att jag städar typ garderoben eller nått när jag har tråkigt. ;)

Igår kväll var puckjagartävling på tvn, som så fint Settis kallade det, och Sverige vann mot Vitryssland! Tummen upp! Och det bästaste av allt var Anna Haags silver, vilket jag fortfarande är super glad för, hihi. :)
Vi hann även med att göra en kladdkaka, för det var väldigt länge sen sist. Men nu tror jag att kladdkake perioden har kommit tillbaka för nu har det blivit kladdkaka både idag och igår.. hm..

Måste även säga ett stort grattis till alla som åkte så bra i Finland idag :) bland annat Anna som kom 2:a :) GRYMT!

Nu äre dax för nått annat, vad det nu blir för roligt..
Hejsvejs! /VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar