onsdag 10 februari 2010

Onsdag, Wednesday, miércoles, Mittwoch, Mercredi och slutligen Keskiviikko

Som ni alla förstår hoppas jag iaf är att allt ovan betyder Onsdag på lite olika språk=)
Dagen har varit som alla onsdagar på sissta tiden ingen morgonstyrka vilket är mycket mycket synd, känner riktigt vad jag ligger efter men å andra sidan tackar man int NEJ till sovmorgon till kvart över 10.....
Annars har jag typ börjat fundera på om man ska följa med lite mer på Företags Ekonomin. Gick ju typ in i väggen idag, det börjar liksom bli lite komplicerat om du förstår hur jag menar?!.
Har haft skytte ikväll också. På programmet stod Precision vilket innebär att man ska Köra SARA K Sikta, Andas, rikta? och avfyra och självklart krama skottet, har jag HÖRT!!! Dom allra Bästa får bara ett hål i mitten, medans andra får lite mer spritt. Detta görs både i ligg och i stå på sisådär 50 meters avstånd på en prick som är typ så OOOOO liten jag lovar;) aja
Annars har det inte hänt så mycket idag och imorgon far alla Till Zinkgruvan och kvar är jag.
Lektioner utan Brink är som tårta utan grädde...(värdelöst) JAAAAA Juste hur ska det gå med Tårtan nu då!!!! Vi råkade liksom förlora mot Långberg som skulle ta en snabbare väg över myren medans vi följde spåret så nu är vi skyldig honom en riktigt fet Tårta suuuuuk!!!!!
Vi får endra ljuga och säga att vi glömde men vadå Brink är ju inte här imorgon så vi får ta det nästa vecka typTisdag kanske?? det blir ju kanon de!!! Klappat och klart kan man säga:D
Nu ska jag se Andra Avenyn och drika TE och hoppas på att snuvan försvinner!!! Ha det Bäst och Lycka till alla gryma skidåkare som ska delta i Zinkgruvan
// Anna Svedin

ps, håller tummarna för Brinken&Psettis hihi=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar