söndag 21 februari 2010

Vissa saker är ju bara såååå mycket roligare än andra...

Det blev tyvärr ingen medalj för Ferry, men det va ändå inte så långt ifrån. Nu laddar vi inför damernas masstart om ungefär en timme :)

Idag har jag och Settis varit ute och åkt lite skidor. Åkte mest överallt och kramade om snön ganska många gånger... hm.. Lyckades även se skymten av backhopparna och deras långa skidor :)
Efter träningen blev det lite bus........, hihi. Det gillar vi! :)

Ett stort Grattis till min kära mamma som fyller 45 år idag! :) Tyvärr så missade man tårtan, men det får väl gå ändå.

Nu är det dax för att läsa lite ur min roliga engelska bok... jag måste bara säga att engelska börjar bli ännu mer värdelöst nu, speciellt när . . . . . . alltid ska fråga mig svåra frågor på lektionerna som hon vet att jag inte kan svara på, bara för att jävlas, och även att hon gör det bara för att hon ska slå världsrekord i suckning. Vissa tycker man mindre bra om! Ajaaa, ska väl försöka läsa några sidor nu.

Ciiaaaaooooo!
/Viktoria

1 kommentar:

  1. Tack så mycket Viktoria. Vi får äta tårta när du kommer hem nästa gång, kramar din mamma

    SvaraRadera