måndag 22 februari 2010

SLUTA VA SÅ KALLT!

I morse när man vakna var det -22 utan för mitt fönster... roligt att man nästan fryser ihjäl när man går till skolan. :p
Vid 1 var det bara att klä på sig alla kläder man äger för att bege sig ut på ett tre timmars pass! ;) Men det va faktiskt inte kallt, bara för ansiktet, men vad gör det? :P Åkte även med Långan hela passet :) Och som vanligt blir jag så jäkla hungrig den sista halvtimmen, men det är nästan självklart! Men dom som känner mig, vet hur det är när jag är hungrig... hm.. Ajaa, lyckas ju få middag ganska snabbt. :)

Ikväll har vi hunnit med bilkörningsteori, jipppiiiiie!! Sen dragit till mig och gjort negerbollar! :) hihi.

Nu är det sängen som gäller. Ska ju upp tidigt i morgon för att åka med Kajjan lite tidigare till Sundsvall och kolla på UF-mässan. De ska bli roligt! :)
Godnatt!
/Viktoria Brink :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar