lördag 13 februari 2010

Sverige:D

Jadu vad ska man säga grymt Kul att Sverige dam kronorna vann idag:D Lite smått spännande.. Kan ju också berätta att jag fick se hela 20 sekunder av Damernas sprint i skidskytte Imponerande Mer än förväntat!!! Han ju inte ens se efter snacket men jag e inte bitter för det;)
Idag har jag gjort det jag gillar allra bäst åka skidor i SOLEN :D och jag kan berätta att jag nu är fitt for fight=) eller har jag varit sjuk??näää jag har varit lite små vek bara, kan ju inte va hård som sten hela tiden heller:) Nä men jag har hört att det e lungt att träna när man e snuvig och inte har ont i halsen så släng dig i väggen att jag ska träna kan ju inte bli en sofft potatis 4 dagars vila får vara nog NU TAGGAR JAG FINLAND;D
Och IMorgon planerar jag minus 5 grader steckande sol och en härlig skidtur till lapstege stugan alldeles i min ensamhet, eller jag och alla andra motionärer;) Jag GILLART!!
sOv sÅ GoTT!!/ anna montana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar