måndag 8 februari 2010

SOOOOOOOOOOOOL!

Nu är det ny vecka vilket innebär nya möjligheter. :)
I morse var det skola som gällde, vilket inte gillades av mig för jag börjar bli trött på skiten nu!! Det är bara massa prov och grejer hela tiden, och vissa lärare som vi har i ett sååååå roligt ämne verkar tro att vi bara har det ämnet... Jag nämner inga namn, men dom flesta listar nog ut vilken den damen är. ;)

Klockan 1 började däremot det härliga för dagen! Skidåkning i det soliga vädret! Underbart! Nästan så man blev lite brun eller hur var det? :p
Det passet slutade även med lite utförsträning utför slalombacken. Var lite svårt med valla på skidorna så det stuttade lite lätt ibland. Lyckades även dra av en SÄL framför Alpinisterna, men de bjuder jag ju på! ;)

Efter det var det bara att pallra sig till bilkörningsteorin som började halv 5. Är ju inte allt för roligt att gå i skolan till 6, men men...
Försökte mig på Fas A på datan, men hade tyvärr bara 62 rätt av 70 och gränsen för godkänt var 63, så jag klarade inte de. Attans! Men det är ju lååååååååångt kvar tills jag fyller 18, så jag har ju mycket tid på mig! :)

I morgon blir det RIG-möte med Björn Bettner och det gillar vi! Tyvärr så är det sista gången Björn är med så vi ska fixa fram en liten present till han. Hihi. :)

Nu måste jag ta mig i kragen och städa lite, är lite damm här och var nu ;) Tjiingeliing! ;)
VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar