onsdag 17 februari 2010

Ännu ett OS guld! :)

Den här lilla filuren gjorde att jag fick maxpuls igår kväll.
Helt sjukt vad spännande det var och hur nervös jag var.
Man vart ju nästan rörd när han gick i mål! KINGEN! Kan ju även tillägga att jag har lika mössa som han! ;) den ni...

Idag hade jag "bara" en engelska uppsats att skriva, sen slutade jag för dagen. Skönt! Då blev det en liten löptur ut i skogen ;)
När jag sedan kom på skolan där jag skulle äta middag fick jag träffa Settis igen! Wiiiehooo! :)
När väl Settis hade släpat sig tillbaka så åker Anna. När ska vi någonsin bli fulltaliga igen? :p
På kvällen blev det skytte i kylan. Burrrrr! Poängjakten vi gjorde var rolig, fast det va ju lite synd att det var kallt... Men men ...


Nu har jag just kollat på sprint prologen och alla svenskar gick vidare! Grymt!
Snart börjar nog heaten och det sa bli super spännande! Och jag tror att Jönsson kommer gå låååångt i tävlingen. Kan det bli ett till OS guld? Kanske kanske..

Byebyeee så länge!
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar