fredag 2 december 2011

2 december

Hello!
Åter ur dvalan. Har kurrerat mig nu och började träna igår :)  Det bästa med att vara sjuk är ju när man får börja träna igen, skönt som fan! :)

I morse blev de ingen sovmorgon inte. Måsta ju se julkalendern och sedan så orkade jag inte somna om så klev upp och städade läggan ist. Så himla mysigt att kliva upp när det är mörkt, fast kanske inte alla gånger men  just idag var det de.
Har även hunnit fixa och frixa men mitt och Annas lilla projekt som vi har, känner mig taggad på de nu ovh hoppas på att det kommer gå bra! :)

Idag blir det till att packa ihop mitt pick och pack och äntligen åka HEM. Dvs till Njutånger. Mycket skönt och mycket efterlängtat. Förhoppningsvis kanske kunna åka lite skidor, hörde nått om att det hade kommit 1,5 dm på mitt guldställe där jag tränat på riktigt mycket och bra i mina äldre dar ;) Året när jag tränade där uppe var  året då skidåkningen gick riktigt bra. Saknar det! Men snön har säkert tinat där också.. :/
Just nu så ska jag bege mig mot skolan snart och träffa lite efterlängtat folk som jag är så glad över att dom är tillbaka. Har varit så jäkla dött här den senaste veckan, endast städstanterna som man har kunnat se svischat förbi i korridoren, + några utbölingar som tydligen tror att det är häftigt att gå in i skidiskorridoren när alla är borta. Är ju mer match att dra in där när alla är där, fast då får man ju räkna med att Ivars är där på en sekund och slänger ut dom. Ajaa. nå mer än såhär har jag väl egentligen inte att säga.

Ha en bra dag everybody! /V.Brink


Bjussar på en finfin bild. Igår fick jag & Anton äntligen öppna första luckan i våra chokladkalendrar. Snygga va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar