måndag 26 december 2011

Vaknade mitt i natten kunde typ inte sova normalt på hela natten KUL! fick dessutom inte träna på morgonen för då skulle man väl blåsit bort eller fått ett träd över sig..
Blev istället lite chill e dill i väntan på att storebror Joel skulle bli redo för Birsta CITY! För de första så hatar jag alla bilar som är överallt och idag va det ju mer än någonsin efter många om och men så hittade jag mig en fin fin parkering.
Väl inne på Birsta va det folk överallt förstårligt eftersom det är mellandagsrea men tydligen va ju några "Idoler" där och sjöng också (; Efter två affärer ringer bror och säger att han är klar, inte jag men vafan minst lika bra att åka hem :) Får ta igen de där någon annan dag imorgon kanske?
När vi kom hem blev det att byta kläder och sätta sig i bilen till farmor för middag :) mumms
Missa tyvär efterätten eller a jag valde ju själv att inte delta! Hade bättre saker för mig som att åka och träna på södraberget. Hade förväntat mig bra skidåkning, men vad blev det isbana blandat med skog :(
Man börjar ju fundera på om det är slutet på april eller slutet på december?? Lyckades ju få några fina repor på skidorna också? värt?
Men fick ju mina intervaller iaf nu hoppas jag på snö! Funderar starkt på att åka till Solle bolle efter tävlingarna i Lima så jag får mig nå riktig skidåkning!

Just nu sitter jag och kollar på 21 Peter Forsberg  på svt. Vilken stjärna sitter till och med och ser på det frivilligt, är ju nästan ett måste! Kanske man kan få sig nå heta tips också ;)
Försöker också få liv i min mobil...... Den går inte att ladda... undra om det beror på vattenskadan den fick när jag och bror var och högg julgran :S
Aja det löser sig SÄKERT (y)

Nu ska jag kila vidare, hörs heeej // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar