tisdag 20 december 2011

4 dagar kvar till jul

Hejsvejs!
Sitter nu i läggan och gör mest ingenting. Har precis tänt över 20 ljus för att få upp värmen här inne ;p Termometern inne i lägenheten visar 15,8 grader. Kanske inte det skönaste!
Ute är det också kallt, inte alls van det här.

Nä men annars så är det väl helt okej.
Alla börjar lämna Sollefteå redan nu men jag stannar hellre kvar här ett tag till! :) På torsdag rullar jag hemåt också, och det ska bli rätt skönt med lov även fast skolan inte är allt för ansträngande.
Hade den här terminens första och sista prov idag. Grammatik, engelska... Gick hyfsat bra tror jag, eller rättare sagt: Hoppas jag!!!!! Det är ju lite knöligt det där men engelska, men jag hoppas verkligen jag klarar det :)
Annars idag har vi tränat. Kyligt uppe på Hallsta, men det gick ju helt ok ändå. Och resten av dagen har vi mest bara hängt runt, dvs som en riktig fyra ska göra ;)

Nä nu ska jag ta och städa lite och sedan rulla ner till Patty och göra lite affärer ;)

Fick ett fint sms av Anna precis: "ära Julenisse: kvinnan som läser detta är grym, underbar och stark och jag tycker om henne väldigt mycket - hjälp henne så hon klarar att leva sitt liv i alla tider. Lyft upp henne när hon mest behöver dig, och låt henne veta det nä hon är i din samvaro så hon alltid är i trygghet." Fint hörru, och detsamma! <3 Fick även en julklapp av henne idag, spännande! Måste ju dock vänta tills julafton tills jag får öppna det, men det är ju trots allt bara fyra dagar kvar, även om det känns som kanske 2 månader kvar.


Simma lugnt nu omvärlden! Pusshejs! /VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar