torsdag 22 december 2011

"Jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar MIG "

Ett år äldre ett år klockare. ;)
Tjatja bloggen idag/ igår fyllde jag år det hela starta med den gamla rutin man ska få fika på säng... Men eftersom jag är minst och kommer alltid att vara det så är det jag som blir väckt och får pallra mig upp till mamma och pappas säng för just fika på säng!
Det var pappa som tog ton idag det höll en mening sedan tog ingen över :P
Efter denna mysiga start på dagen blev det lite Julkalender!! Börjar bli riktigt riktigt spännande , ja jag vet jag är 19 år.. Efter denna fina start på dagen gick jag och la mig igen medan alla andra drog på jobbet, känslan va faktiskt ganska skön när man får sova  lite mer än alla andra :)
Drömde världens bästa dröm också tror jaa allt var så perfekt, vaknade av att mobilen ringde dock och insåg ganska snabbt att allt var en dröm :P <3

Dagen fortsatte med att shoppa de sista Julklapparna på Birsta, jag säger bara fy fan va mycket folk! Tror jag är lite smått folkskygg! Hatar att trängas och se folk överallt som alla stressar ihjäl sig, jag ser inte vitsen med det hela! Man blir ju trött.. Tagga mellandagsean wihooo........
Blev även inhandling av Julaftons kläder som iår blir en lång lång kjol, en skönhet klär ju i allt även fast jag är lite halvt skeptisk. Syrran måste ju få bestämma nån gån hon också ;)  
På hemvägen blev det att biffa lite med bror Oscar fasen va stark jag är bror i och för sig på vem man jämför med (:
Har idag även hunnit med att prova årets Julglögg och fjolårets julglögg, det där med "vuxen glögg" faller mig inte riktigt i smaken faktiskt.. Tror jag måste växa på mig lite för att tycka det där är gott!
Har ju också haft besök nu på kvälls kvisten av Farmor, Mormor och Faster trevligt trevligt!
Fick en del presenter också så som Pengar, Presentkort, Smink och Bäst av allt en Pälsmössa fan va bror kan imponera ibland ;) Har ju letat hela hösten efter en som passar och så går han och köper en Kanon bra! Nu kan i alla fall inte kylan stoppa mig ;) Fick ju dom där årliga stockarna så nu slipper man ju frysa också ;)

Jag borde sova som så många andra gånger men är jag väl vaken länge kan jag ju lika gärna skriva klart ;P
Kvällen slutade med att vi såg Jägarna 2 riktigt bra film måste jag säga 4 av 5 knåll och tåttar eller nått (;




Mamma och jag firar våran 70 års dag <3  (51+ 19=70)


Jag och min Nya Super Härliga Mössa!!!

Godnatt och puss å kram // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar