tisdag 6 december 2011

Jajamän! Idag har vi åkt skidor på hallsta, inte allt för dåligt men inte allt för bra heller :P
Skönt att gå på skider iaf! Dagen startade med blodprov alltid lika härligt ;)
Nu ligger jag här i sängen och drömmer mig bort..
Ikväll har ja gförst kippt och klistrat lite i mitt fotoalbum sedan har sara N och settis varit på besök! Trevligt trevligt!
Blev negerbollar och teee plus att settis visade mig lite lägenheter i Östersund! Å nu så vill man ju som ha en... Finns en på körfältet som helt klart skulle duga åt mig! Enda nackdelarna är att den är på första plan och att den kostar lite pengar... Kanske man ska börja spela på lotto eller nått! :P

Har även hunnit julpynta lite, tänkte hoppa det men Sara fick mig till att ta fram lite grejer (; aja blev lite mysigt ändå tillslut!
Nu varnar datan för dåligt batteri bäst jag slutar!
Imorgon blir det uppstigning 07:15 för julkalendern jag är fortfarande BARN okej!
Godnatt <3 // Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar